SumeyyeTpl Dua edin kızlar 39+1 le su azlığndan dolayı yatış verildi fitille sancı verdiler doğumu bekliyoruz şuan 🥹😮💨
SumeyyeTpl Meryem25_25 açılmam olmadı bi türlü iki günü sancılarla geçirdim açılma olsun diye sonra suyu gelmeye başladı az az bu defa suni sancıyı arttırdılar doğumda da kafası çıkmadı kafası şişti benim damarım şişti her türlü olumsuzluğu yaşadım diyebilirim
SumeyyeTpl Esule çok sağol canım hiç bilmiyorum inan iki gün sancı çekeceğime sezeryan olurdum daha iyi cidden herkes benden umut kesmişti sağ çıktığıma şükrediyolar