Tubam25 Merih hoca var mı hala bilmiyorum prof du çok iyi bir doktor muayene vs memnun kaldım ama normal doğum yaptım kendisi yoktu asistanlar yaptırdı kötü geçti yani öğrenciler vs vardı kız erkek karışık 10 kişi sizi izliyor düşünün ilk doğumum tecrübesizim sadece doğum için çok pişman oldum yani inşallah sizinki çok güzel geçer