pmedic112 Kızlar merhaba yarın benim ücretli izin hakkım doğuyor ona ayrılmayı düşünüyordum fakat önümüzde bayram tatili var. Bu tatil süresi benim iznimden düşüyor mu? Yoksa bayramdan sonra mı ayrılsam emin olamadım
ipeklinaismom pmedic112 kaçıncı haftada siniz 37 ise zorunlu izindir ama 32 ise bayram.sonrasi izne çıkabilirsiniz paranizdan kesilmez boylelikle
nzlbrn pmedic112 bayramdan sonra ayrılın bu hafta ayrılırsanız bayram süresini de düşerler zaten tatil diye bakmazlar
eceyc314 pmedic112 şimdi izne ayrılırsanız bayram tatili izninizden düşmez. Bayram sonrasını bekleyin. 32 olursunuz 2 haftayı doğum sonrasına aktarmış olursunuz.
pmedic112 ipeklinaismom ikiz gebelik 30. Haftam bitti doktorum da istersem yarından itibaren izin yazabileceğini söyledi. Ücretli izin ya zaten maaştan kesilmiyor ben sadece doğumdan sonraya aktarmanın derdindeyim. Yarın izne ayrılırsam bayram tatili girdiği için boşuna mı çıkmış olcam onu bilmiyorum 😔
ipeklinaismom pmedic112 bayrama kadar sonrasına dayanın derim. İzin ücretli ama devletten alacaksınız doğum izni başladıktan sonra kurum size bunun için para ödemez ödeyenler de var insaflı kurumlar fakat çok az
ipeklinaismom pmedic112 doğum gerçekleştikten sonra doğum parası adı altında hesabımıza yatıyor zaten ben de 36′da aldım çalışamaz
pmedic112 ipeklinaismom devlet memuruyum maddi olarak sıkıntı olmaz sanıyorum. fakat benim derdim doğumdan sonrası için ne kadar çok izin o kadar kar 😂
pmedic112 eceyc314 evet ya en mantıklısı bu bende o şekilde olsun diye düşündüm bayram sonrasına bıraktım