Kızlar ben bugün 7+4 haftalık gebeyim ama dr geç döllenme olduğunu söyledi öğrendiğimden beri her hafta gidiyorum kontrole bugün gittim kese 10.4mm olmuş dedi karindan ve vajinal iyice bakti göremedi bebegi devlet hastanesine gidiyorum geçen hafta 4.00mm idi bebeği ne zaman gördünüz acaba geç dollenmede