Merhabalar, ben de 14 haftadır serklajlıyım ve sürekli bahsettiğiniz şeyleri yaşıyorum korkmayın normal durumlar bunlar. Akıntılarınız olabilir vücut kendinden olmayan bir şeyi kabul etmek istemediği için ya sıvı şeklinde ya da sarı akıntı şeklinde gelebilir.