Kaşınıyordu zaten bu hafta sürekli elim bi oraya değdi ve parmağıma sıvı geldi hissettim yani ıslaklığı. Baktım uç kısımdada ıslaklık vardı. Ama sadece sol göğüs ten geliyor şuan. Erken mi normal mi bilemedim. Sıkmıyorum ama kendi kendine akarsa bişi olur mu ki… Birde bu sıvıdan ne kadar sonra süt geliyor?