Herkese merhaba kızlar. Ben geçen sene bebeğimi kaybettim 7. Ayda gebelik sonlanmak zorunda kaldı anomali bir bebekti. O da beni biraz etkiledi ve cipralex kullanıyorum bırakma aşamasındayım ve şuan gebelik düşünmüyorduk. Ama adetim gecikti 10 gün ve bugün doktora gittim aslında kokulu akıntı için gittim ve gecikme için alttan muayene yaptı ve küçücük bi kese gibi bişey gözüktü büyük ihtimalle hamilelik dedi. Biz eşimle korunuyorduk şok içindeyim şuan kan testim henüz çıkmadı ama başına gelen var mı bi de fotoğraf atmaya çalışıcam bi bakarsanız