Sydausta13 Hareketleri arada benimde öyle oluyor doktorlar endişe edilecek bi durum olmadığını söylüyo ama. Kasık ve bel ağrısı bendede çok var ama yalancı doğum sancısı mı bilmiyorum tabii☺️ Bende bel ağrısı bayadır var Ozy
Pars 29+1 iz doğumumuz 20 mart gözüküyor.. hareketlerimiz bir düzene girdi artık çok güçlü kendini hissettiriyor.. ama sancı gibi ufaktan kasılmalar, ayakta kalınca direk bel ağrıları yavaştan başladı gibi.. sürekli dinlenmek istiyor vucut.. simdiden böyleyse son 2 ay nasıl geçicek bakalım🙄
Selim_Alparslan Ozy canım benimde kendimi çok yorduğum zamanlar bel kasık ağrılarım oluyor doktoruma söylediğimde dinlenmemi Öneriyor. Yalancı Doğum sancıları başlar artık bu haftalardan sonra bende çok korkmaya başladım 😟 özellikle geceleri sancılarım oluyor 😞hareketleride hergün aynı olmaz canım onlarda canlı yorulabiliyor 🥳
Ozy Selim_Alparslan benim bel agrim olmuyorda kasiklarim agriyor bazen ama yalanci dogum sancilarini nasil ayirt edecegim merakla bekliyorum 😂 ilk hamileligim oldugu icin nasil bi sanci hic tahmin bile edemiyorum
Selim_Alparslan Ozy canım kasık ağrın çok oluyorsa idrar tahlili yaptır bence , yalancı sancılar düzensiz ve arada sırada oluyor diğerini anlarız inşallah merak etme 😍😂 Benimde ilk kuzu 😟
Gunerr 29 +4 bizimde en son tarih 17 Mart görünüyor pek bişey almadım daha eksiğimiz çok yavaş yavaş almaya çalışıyorum heyecan dorukta 😋 hem korku hem heyecan sona yaklaşıyoruz 🙈
yyhulya biz de 29+1iz kızımla 2 gün sonra kontrol var minnoşumuzu görcez inşallah sürekli farklı yerlerde hareket ediyo bazen ayaklarını çıkaracak gibi oluyo kasıklarıma vuruyo hep bazen göbek deliğinin biraz üstünde vuruyo hala pozisyonunu bulamadı benim bebişim 😊 daha alınacak eksiklerimiz bizim de var
Niss19 Bizde 29+3 günlük olduk hamişler doktorlar kesin bir tarih vermedi sabırsızlanıyorum biran önce gelsin die ama cevremdekilerde bugünleri cok ozlyceksin uyu uyuyabildgn kadar diyolar ikilemde kalıyorumm 😂 ama cok güzel bi duygu bu ikilemi yasamak bileeee 😋
sibeltmkl 31 haftalık olduk pazartesi kontrol var bayağı sert hareketleri var benim cazgır kızın😁eksiklerimiz de var daha ama yürümekte çok zorlanıyorum çok aşağıda karnım oğullarımda da aynıydı bakalım 7haftamız kaldı son 1haftadır göğüslerin sızlıyor normalmi acaba 😯
Nursen21 Esrabak valla bu forumda artık herşeyden biraz biraz bilgimiz olmaya başladı 😊 Daha neler öğreneceğiz bakalım 🤔 Demekki bir sebebi var o zaman
Kbrasuer Yok mart sonu insallah kızımı kucama alcam 💞heycan korku var🙄Doğumdan korkuyorum bi yandan saglıklı bi şekilde kucama almak istiyorum