13 haftalık hamileyim 4 gündür aşırı öksürük vardı bugün gribe çevirdi. Yerimden kalkamıyorum her yerim ağrıyor. Geçen hastaneye gittim antibiyotik ve parol verdi kullanıyorum ama hiç bana mısın demiyor. 4 yaşında da kızım var 5 dakika yatırmıyor onunla da ilgilenemiyorum. Bir an önce geçirebilmek için ne yapabilirim kızlar doğal olarak