tatlibebegim_ 1 saattir bebeğim aşırı hareketli hareket ettikçe vajinaya iğne batırır gibi sancı giriyor normal mi acaba kafasıda doğum kanalında 1 aydır
MorKelebek54 tatlibebegim_ ay benim de oyle 1 haftadır var bu durum cok olmuyo ama sanki igne batiyo vajinada neden oluyo bilmiuorum benim bide karin bosluguma da oluyo ayni durum resmen igne batiyo gibi perşembe gunu randevum car bakalim o zaman sirucam doktora
miranatlas tatlibebegim_ 34+4 üm bende de oluyor. Bugun kontrolüm varfı her şey yolundaydı. Benimde kanalda bu arada
Susam59 Şuan 35+6dayım, geçen hafta aynı şikayetle doktoruma gittim, normal dedi, kontrol etti, bir sıkıntı yok, sadece enfeksiyona bağlı olmasın yeter, yeşil sarı kötü kokulu akıntınız, kaşıntı falan yoksa enfeksiyon değildir merak etmeyin
tatlibebegim_ Susam59 enfeksiyon var maalesef geçmiyo yeşil akıntı geliyor sürekli miktarıda fazla antibiyotik fitil falan kullandım geçmedi
Susam59 tatlibebegim_ isterseniz tekrar bir doktorunuza danışın, enfeksiyonu önemsiyor doktorlar genelde