Can_su92 38+1 bebek kanala girmiyo girecek gibi de durmuyo diyo doktor sizlerin bu haftada girdi mi kanala
XBirmelekannesiii Can_su92 daha 38 desiniz bol bol yürüyüş yasak yoksa cinsellik hurma ahududu yaprağı çayı spor sıcak duş emin olun 2 güne bile girer
tatlibebegim_ Can_su92 ya benim 30lu haftalarda girmiş kanala şuan 35+1 kanala hemen girince doğum mu oluyo acaba
nurcan05 Can_su92 doğum pozisyonunu almış yani ters değil demek istiyorsunuz demi benim 33.haftada bas geliş 38+4 kızım gelsin diye bekliyorum
H_oren11 40+3 deyim az önce hastaneden geldim, benimki de girmiyor doktor normal doğum yapman çok zor ama 41 e kadar beklicez dedi.
MorKelebek54 H_oren11 35. Haftadayim benim oglumda kafasi asagida degil hala doktorum 39 a kadar bekleriz dedi donmesse sezeryanla dogum yaparsin dedi? 40 41. Haftaya atmadi beni o haftalara kadar donme sansi oluyomjs ama 40 41 den sonra donmuyomus galiba
Can_su92 XBirmelekannesiii pozisyonundan kaynaklı sanırım çok gircek gibi durmuyor dedi doktor ama bakalım 40+ ya kadar beklicem
Can_su92 tatlibebegim_ baş aşağı gelmesi ile kanala girmesi aynı şey değil benimde baş aşağı ama başı kanalda değil sizin kanalda mı dedi doktorunuz
nurcan05 Can_su92 benim ilk olacak tecrübesizim ilk defada şimdi sizden duydum bunu öyle olmasa derdi çünkü normal doğumu bekliyoruz bir şey demedi doktorum 41 e kadar normal dedi suyun falan gelirse sancın acile gel dedi her şeyi iyi dedi yolunda
Can_su92 tatlibebegim_ hmm o zaman sizin hayırlısı ile gelsin inşallah benim öyle değil işte bakalım ne olacak
Can_su92 nurcan05 girmiş demek ki kanala sizin ya da daha sonra da girebildiği için bişey dememiştir doktor ama yine de benim için 38. Haftada falan girse iyi olurmuş kanala daha sonra hareketleri iyice kısıtlandığı için zor oluyomuş
nurcan05 Can_su92 kimse bahsetmemisti bu durumdan bende sormadım o yüzden doktora ama girmese derdi bencede iyi oldu öğrendiğim teşekkür ederim hepimizin kolay doğumları olsun inşallah
H_oren11 dryysl Çarşamba günü aldım miniğimi kollarıma, başka bir doktora gidip sezaryen olmak istediğimi söyledim kabul etti. Çok rahat oldu inan iyi ki sezaryen oldu