Selam kızlar. 11. Haftada kanamam vardı progestan kullandım her gün. Her hafta ise iğne ve serum yedim. 16. Haftada tamamen kanamam durmuştu. Sonra 18 haftada sadece iki kere tekrar başladı. Önceden kanama alanı gözüküyordu ama 18. Haftada gözükmedi. Başka doktora gittim yine aynısını söyledi. Kanama alanı yok bu düşük kanaması değill nereden geldiğine bak belki idrarla birlikte gelir falan demişti. Yani her ikisi de kanama alanı olmadıgını söyleyince ve düşük tehlikesi olmadıgını söyleyince ilaçta vermediler . Neyse durdu tekrar bir iki gün sonra. Bugün tekrar kanamam geldi. 19+5 teyiz. Yine çok az ve kırmızı sonra açık pembe geldi idrardan sonra ve yine çok az geldi. Ee doktora gidiyorum çözüm yok düşük tehlikesi yok diyor kanama alanı gözükmüyor diyor sebebi belli değil bende anlamadım.