huvuuuuff hiç korkma kötüyü de çağırma. Bence şimdilik kimseyle paylaşma. Ben de 39 la öğrenmiştim, oğlum şu an iki yaşında. O zamanlar senn gibi çok strese girmiştim. Şimdi düşünüyorum ne kadar boş yere üzmüşüm kendimi. Tutunması gerekiyorsa tutunuyor, her şey Allah tan. Sen folik asite mutlaka başla, zamana bırak. Allah gönlüne göre versin