Ben yarım kollu normal pijama almayı planlıyorum üzerine de sabahlık. Bi tane indirimde wakiki de sabahlık denk geldi aldım. Trendyolda da miss dünya lisa diye sayfa var. Uygun geliyo fiyatları ordan da alırım. Zaten hastane için iki takım olsa yeter. Yada bi takım iki alt. Bende haziranda doğum yapcam şimdiden çok sıcak yarım kollu alırım üzerine sabahlık yeterli olur diye düşündüm