Merhaba anneler ilk gebeliğim de 34 haftalık doğum yaptım oğlumu çok zordu üç gün sancı çektim 7 saat de suni sancı sonucu normal doğum yaptım bu ikinci gebeliğim 38+4 haftalığım kızım olacak doktor normal doğum diyor çok korkuyorum Buda mı çok zor olur diye hiç uyuyamıyorum korkudan bir haftadır kasık agrısı ve yürüyünce batma hissi oluyor beklemek de yorucu teselli edin beni kızımın gelesi yok 😀