Dora22 3.sezeryanı oldm ani bi şekilde. Öncekilerde böyle bişey vermedi doktor. Bunda oksapar iğne yazmıs. Kullanan oldumu ne için verilior
snowglobe Dora22 pıhtı atmaması için . çok önemli. Annemin komşısı bacğına pıhtı attığı için şuan yürümede zoeluk çekiyo. Ve nereye pıhtı atar allah korusun. O yüzden kullanın