4 kez düşük yaptım enson arastirmalarda rahim flimi çekiminde tupumde enfeksiyon çıktı ve ameliyat oldum ama birdaha hamile kalamadim kendim 2 yıldır bekliyordum ağustosta aşılama yaptidim yine düsük yaptım ama bu ay kendim hamile kalmışım ovulasyonya takip yapmıştım ama tutmaz diye düşünüyordum insallh bu kez sağlıklı bir şekilde bebeğimi kucağıma alırım kanamasiz falan geçer hamileliğim luften dua edin bana inanirmisiniz eşime bile söylemedim halen hamile olduğumu