Merhabalar kızlar . 21+5 deyiz . Özelde bugün detayliya girdik . Bir tane bile fotoğraf alamadık plasenta ve mesane darligi var dedi doktor . Oyuzden hareket etme alanı yok ve size vereceğim resim malesef dedi . Organları iyi onu öğrendik şükürler olsun. Ama mesane plesenta hasar görmüş dedi . İlk 3 ay çok kanamam olmuştu kalıntı bırakmış . 3 gün sonra doktora gideceğim kendi doktoruma . İlaç vs baslanabilirmis . Ağır kaldırma hareket kistla . Seyahat yapma dedi . Ama detaylı daha farklı birşey bekliyordum üzüldüm . Var mı yorumu olan ?