Bende radyolojide baktırdım 2 gün önce özel bir hastanede. Öncesinde kadın doğum doktoruna randevu almıştım o da baktı, tek tek açıkladı organları damarları rahim duvarını gösterdi ben %80 oranında görürüm görmediğim %20 yi radyoloji görebilir dedi. Farklı bir şey yapmadı detaylıda radyolog açıklama dahi yapmadan baktı ve kısa sürdü görüntü vs vermedi eşimin girmesine müsade etmedi. Yani bilemiyorum beklentimde çok yüksek değildi ama iyi ki öncesinde kontrole girmişim dedim. Benim tecrübem bu yöndeydi. Perinatoloğun alanı diye biliyorum bu arada.