AdaKaranfili cidden sancılandım ay 36+5teyim. Geceden beri sancım var anlamadım da sancıyı sabah doktoruma yazdım ağrılarım var doğurduğumu sanmıyorum ama yalancı sancıysa bile yoruyor diye 😂 kontrole gittim gerçekten sancılarım var. Doktorumun tabiriyle çatır çürür sancılarım varmış 😂 1 parmak da açıklığım varmış. Artarak devam ediyor sancım en geç 1 hafta içinde doğuracağım galiba belki de bu gece bu gidişle 😂 bugün olursa şaka gibi bi çocuk olacak belli ki 😂😂