Cansuu34 Bahçelievler medipol hastanesi perinatoloji uzmanı serdar Kaya ya detaylı ultrason için giden var mı önerir misiniz
YesimYilmazArdic Cansuu34 Bende Reyhan Has hocaya gittim. İkili de çok memnun kaldığım için detaylıya da ona gittim. Çok ilgili ve bilgili bir hoca.
Duru-mom Ben gittim kendisine çok memnun kaldım gayet ilgiliydi konuşup detaylıca da anlattı her şeyi
YesimYilmazArdic btlalbyrk Yanlış olmasın ama sgk lıya ya 2400 ya 2600 demişlerdi. Fiyatlar değişmiş olabilir. Arayıp ücretini öğrenebilirsiniz ben öyle öğrenmiştim
Cansuu34 prens_prenses_annesi randevuya gittik çok memnun kaldık çok uzun detaylıca baktı göremediği şeyler içinse yarım saatlik mola verdirip bebeğin pozisyonun değişmesini bekledi asla uydurmasyon bakmadı aldığı parayı kesinlikle haneden bir doktor tavsiye ederim 2600 ödedik başka bildiğim doktorlar vardı tabiki onlar da çok çok iyi ama 3bucuktan aşağı fiyat veren olmamıştı
Cansuu34 Rrrrrrr evet serdar beye gittik çok memnun kaldık göremediği herhangi birşeyi görmeden bırakmıyor tamamen herseyine bakıyor ve emin olana kadar peşini bırakmıyor tavsiye ederim
Cansuu34 Rrrrrrr ama giderken diğer bütün dosyaları götürün ultrason fotoğraflarini da ben unuttum keşke getirseydin çok daha iyi olurdu dedi