Merhabalar bende 4 bıcuk aylık hamileyim ve basen bebeğim aşiri aşağiya iniyor sanki çok tahstsiz oluyorum ilk gebeliğimdefe bu sıkıntıyı çok yaşamiştim hu sefer araştirdim böle korse benmde karşima çıktı nasil kullanip memnun kaldiniz mi doktorada gittiğimde sorup öyle almayo planliyorm ama kullananlarada fikir sormak istedim