busragulll Merhaba anneler gebeliğinde oksapar kan sulandırıcı iğne kullanan varmı? Varsa kaçında haftada kullanmaya başladınız
btytgy busragulll ecoprin kullanıyordum dün testlerim cıktı d dimer sonucu 1900 gelince bugün doktor telrar teyit icin test istedi oksopar yazıcam dedi sonucu bekliyorum üç bucukta cıkıcak. 31. Haftadayım
1palyaco busragulll bebeği görünce kullanmaya başladık . 7.hafta da. Ama öncesinde 5.hafta da keseyi görünce de coraspine başlamıştık.
gocebeanne busragulll idrar testim pozitif çıkınca tam 4 haftalıkken başladık kese bile doğru düzgün gözükmüyordu.
Evhamlikurabiyeanne Keseyi görünce kullanmaya basladik ilk kizimda doguma kadar kullandim dogum sonrasi da bir kutu kullandim.Bu hamileligimde de ayni olacak insallah