Ezosed Merhaba kızlar ben 26 Eylül de Bir düşük yaşadım ve maalesef boş gebelikti testler yapıldı ve bir şey çıkmadı şimdi çok şükür tekrar hamileyim 5+6 haftalık ve maalesef geçen seferki gibi kahverengi lekelenmem var ve çok korkuyorum bir de hamileliğimi öğrenmeden önce yerleşme kanaması yaşadım böyle olanlar var mı
FKRKS29 Ezosed bende boş gebelik geçirdim düşük yaptım temmuzda, şuan 5+3 olduk bakalim suanlik bisi olmadı ama siz yinede gidebilirsiniz hastaneye gidin erken müdahale her zaman daha iyidir , insAllah birsey yoktur ❤️
Ezosed FKRKS29 çok teşekkür ederim canım inşallah bir şey yoktur yakında doktora gideceğim ama kesinlikle progestan başlatacaktır inşallah kalp atışını duyarız duyarsam yazacağım sen de kalp atışını duyunca buraya yazar mısın ❤️
Ezosed Ezosed Minik122020 evet durmadan yaşadım canım tek farkla o zaman daha çamur gibiydi şu an açık kahverengi
FKRKS29 Minik122020 ilk ogrendigim zaman lekelenme şeklinde olmuştu hatta leke degil baya eşoetmanima geccek kadar gelmisti sağlık ocağı yerlesmedir dedi. Sonra 5+0 ken lekelenmem oldu acile gittik kese gözükmüyor rahim kalinlaşmis dedi sonra 5+4 yine aynı oldu gittik yine acile orda sadece kan baktılar sorun yok diyip yolladılar 5+5 zaten kendi randevumuzdu gittiğimde progstan yazdı ama benim lekelenmelerin devam ediyodu ara ara sonra zaten kese büyüyordu ama içinde yolk sac falan yoktu 10. Haftaya kadar bekledik hala aynı olunca 11. Haftada evde düşük yaptım
FKRKS29 Ezosed Yaa insAllah güzel haberlerinizi bekliyoruz, insAllah yazarım tabi cuma günü gidelim bi insAllah duyarız ama 6+0 erken olabilir biraz kalp atisi için bakalım yinede duyanlar var bakalim🥰❤️
Ezosed FKRKS29 geçmiş olsun canım ben de tam 6 haftalıkken gitmiştim ama bana sadece kese olduğunu ve geç döllenme olduğunu söylediler 5 haftalık olduğunu belirttiler bende ona göre saymaya devam ettim iki hafta sonra kanamam oldu ve tam 7 haftalıkken tekrar gittim ama bu sefer acile ama bu arada asla karından kese görülmedi ve iki defa alttan muayene oldum sonra fitil ve duphaston aldım bir uçak yolculuğu yapmak zorundaydım bir hafta kanamam devam ettikten sonra uçak yolculuğu yaptım türkiyeye gittiğim gün düşük yaptım tam 8 haftalıkken tabi normal sayacaksak 9 haftalıktı
Ezosed FKRKS29 inşallah duyarsın cnm 🙏🏻Bugün inşallah senin için çok hayırlı olur ❤️ben şu an 6+3 oldum ama doktora gitmeye çok korkuyorum çünkü alttan bakıyorlar ve ben yurtdışında yaşıyorum buradaki doktorlara pekte güvenmiyorum
Maviss718 Benn yaşıyorum 11 haftalığız halen daha lekelenme problemi yaşıyorum canım doktorun progestan verdimi kullan fazla ayakta durma
Ezosed Maviss718 sana da çok gemiş olsun cnm 🙏🏻 kesinlikle ayakta durmamanın da çok önemi var ben mecburen dün bir yere gittim ve bugün koyu kahverengi oldu akıntım çok dikkat edin hayırlı haberlerinizi bekliyorum inşallah ❤️
FKRKS29 Ezosed ya çok grip oldum diye dun gittik 5+6ydik kesemiz gözüktü 11 mm hersey yoluna dedi doktor bakalm bayramdan sonra çağırdı❤️🥰
Ezosed FKRKS29 valla dün idrarda yanmam oldu enfeksiyon olduğunu düşündüm ve randevu almak için hastaneyi arattım eşime ama maalesef randevular kapalı bayram tatili nedeniyle bende bayramdan sonra gideceğim ❤️🥰