Mavisss12 bende aynı durumu yaşadım 2. Çocuğu isterken amh im çok düştüğünü öğrendim. 6 ay denedik olmadı. Üstüne tün değerler daha da kötüye gitmişti. En son tedavi olayım dedim doktor ilaçlarımı aldırdı gepecek ay kullanayım diye rahim filmi için gün aldık adet tarihimi tahmini hesaplayip ve doktor şansa dedi çünkü bir yumurtam gelişmişti. O ayda kasik ağrılarım başlayınca adet zamanımda adet oluyirum dedim eşime oda beni öyle saniyormus. Adetim bir türlü gelmeyince şansa test yapayım ama slzaten negatif gorucem ona göre ilaç falan içerim dedim ben şok çift çizgi. Eşime eve erken gelir misin dedim testkeri kargo poşetine koydum ya dedim sana bir kargo geldi bir açtım sok oldum kimden gelmiş bu dedim eşim önce eliyle yokladı anladı tabi hastaydin nasıl yani dedi açtı ben zaten ağlıyordum çünkü mucize gibi Rabbimin mucizesi. Doktoruma yazdım hemen sana verdiğim ilaçlar tutunmasi içindi umutsuzdun ama bir yumurtan cokniyiydi dedi :)