Nurerey faturayı bulursam yazayım bakıp bebeğim için olduğunu söylemiştim birde karyolayı cilekten almıştım 90×190 adam dedi 18 likti sanirsam yatak al diye ötekiler uygun olmuyor demişti bende ona göre aldım oda yaptım ben büyük çocuk gibi uzun zaman gitsin istiyorum montessori karyola tercih ettim o yüzden