Tüp bebek tedavımın en guzell aşamasına gelmşken yanı transfer hazırlıgına doktorum tatıl yapma karar vermiş ve bu hafta yok yumurta toplama işleminden sonra rahım dınlendırme onerdı ve atedın ikincı gunu gel dedı hazırlıklara başlayalım ve atedım hafta sonuna geldiiği yetmezmiş gıbı doktorum ta tatıle cıkmiş ve bugun adetımın 4 gunu aradım doneçz dedıler hıc aramadılar en azından bırıne yönlendırse ilaç takvıyesıne başlayayım Moralım cok bozuldu benım gıbı başına böyle bişey gelen varmı atetın 4 gunu rahım hazırlıgına başlayan varmı transfer için yoksa. 1 ay yıne cöpe mı gıttı dahada oyalanmak istemıyorum bebegıme bır an onçe kavuşmak ıstıyorum luften yorumlarınıza ihıtıacım var kızlar başına gelen yazsn