kitten11 Merhabalar 19+1 im geçen hafta her gün sabahları da akşamları da bebeğimi hissediyordum , hissetmeye geçen hafta başladım zaten ama cumartesiden beri yani bugün 3. Gün hissedemiyorum ve korkuyorum acaba bir şey mi oldu diye , anormal bir durum mu bu
biranne__ kitten11 uyuyorlar genelde aeada bir hissediyorsanız yada gece hissediyorsanız bi sorun yoktur normal bence
busra_21 kitten11 Bulunduğunuz haftalarda bebek hareketlerinin düzensiz olması normal.Bir gün çok hareketliyken diğer iki gün çok az hissedebilirsiniz.
busbus14 kitten11 ilk gebeliğiniz mi? bu haftalarda sık hissedemezsiniz zaten gayet normal hareketler düzenli olmuyor çünkü genelde günün yarısını uyumakla geçiriyolar
kitten11 Gezenlady benim kızım olacak inşallah ,geçen hafta sabahları ve akşamları sol kasığımın üstünde ard arda 3-4 defa pıt pıt dokunuşlar hissediyordum ama bağırsak hareketi olmadığını ayırt edebildim çünkü böyle çok derinden geliyordu yani nasıl tarif edeceğimi bilemedim ama 3 gündür o dokunuşları hissedemiyorum
kitten11 busbus14 ay evet ilk gebeliğim geçen hafta çok hoşuma gidiyordu o dokunuşları hissetmek şimdi özledim biraz sanırım 😅
Rabiaskaya kitten11 ben de 19+3 haftalığım 3-4 gün önce gece baya hissettim sonra azaldı o kadar olmadı bugün okuduğum yazıda geceleri amniyon sıvısı yani kese içindeki sıvı durağan olduğundan bebek hareket edermiş yani biz hareket etmiyorsak bebek hareket ediyor durağanlık onlarda böyle sonuca yol açıyor demekki. Gündüz genelde uyurlarmış çünkü bi hareketliyiz. Ama düzensiz doğduktan 1-2 aya kadar anca düzeliyormış uykuları. Biz hareket istesek de endişenlensek de aslında uyumaları büyümeleri için gerekli 🌸💖
kitten11 Rabiaskaya çok teşekkür ederim bizimki de uyuyor herhalde 😅 inşallah sağlıkla dünyaya getiririz bebeklerimizi
California kitten11 benimde oyle olmustu 19w’de hissederken 20w’de birkac gun hissetmedim doktora gittim kalp atislarini duydum rahatladim belki sizde saglik ocagina gidebilirsiniz daha fazla hissetmezseniz rahatlarsiniz
busbus14 kitten11 bende o haftalarımda hep öyle diyordum sürekli hareket etsin uyumasın derdindeydim😀şimdi maşaAllahı var 28 haftalık bazen uyutmuyor bile
Aybukgeg kitten11 o haftalarda daha sık uyuyup gelişp kas kuvvetlendiriyolar o yüzden hareketleri düzensiz okuyor 21.haftadan sonra düzeliyor hem sıklaşıyor hemde daha sert hissettiriyor benim de öyle oldu bazı gebelerde 23. Haftayı bile bulurmuş endişelenmeyin
kitten11 Aybukgeg ya geçen hafta çok güzel hissettim ama cumartesiden beri tık yok öyle olunca korktum , inşallah iyidir