Zhrn Mimonur çok erken gitmişsiniz hastaneye. Beta 2000 üstü vajinal 4000 üstü karından görülür. Sakin olun güzel haberler alırsınız merak etmeyin 😊 bende 189 la öğrenmiştim yanlış hatirlamiyosam 10 gün sonra kontrole gitmiştim kese görmüştüm tekrar 10 gün daha bekleyip bebek ve kalp atisi duymuştum. İsteyen herkese nasip olsun 🌸
Mimonur Zhrn ben çok erken öğrendim zaten reglimin 1 gecikmesiyle testte koyu çizgi gördüm betam 192ydi dün 850 civarı olmuştu
Nurbanusancak Bende ilk testte 126’ydı beta cuma günü verdim 704’dü yarın tekrar gideceğim doktorum çarşamba geldiğinde 2000’lere ulaşır beta keseyi de görürüz dedi bence içini ferah tut benim doktorum dış gebelikle ilgili hiç bir şey demedi🥰
Zhrn Mimonur merak etmeyin daha çok erken ikiye katlanmasini kendiniz takip edip öyle gidin iki günde bir iki kat artması lazım ona göre bakıp gidim inşallah bebekte kalp atisi da oluşmuş olur 😊
Gul_se77 Benimde ilk hamileligimi ogrendigimde beta değerim 800 civariydi kese gorunmemisti 2gun sonra 2400oldu ozaman göründü yani normal gorunmemesi alttan bile gorunmemisti o değerle