Merhaba öncelikle gözünüz Aydın darısı başımıza 🌸 bende 39+3üm doktorumdan ısrarla suni sancı istiyorum bayramdan önce doğurmak için. Açıkçası size de sormak istemiyorum taze annesiniz yorgunsunuz ama merakta ediyorum nasıldı suni sancı tavsiye eder misiniz pişman mısınız🥹 benim hiç açılmam yok sadece yumuşama varmış zor olabilir dedi 🥹🥹