Deneyip ölçmeden maalesef bilemezsiniz .Herkesin şeker dengesi farklı .Ben bugün ilk kez dayanamadım ;onu yeme bunu yeme galiba bir patlama anı yaşadım ketçap mayonezli tam buğdaylı makarna yedim.Saati bekliyorum ölçmek için .Umarım çıkarmaz 😕Akşam öğünü olarak hiç karbonhidrat tüketmiyorum çünkü yükseltiyor ve açlık şekerime de yansıyor maalesef .