Zeynepkaran71 38+6 haftalığım çatlak için her hangi bi önlem almadım başta şimdi aşırı çatlaklarım var karnımda kırmızı kırmızı. Çok kaşıntım oluyo birde uyuşuk hissediyorum karnımı sanki narkoz vurulmuş gibi. Sizce geç kalınmış çatlak için ne yapabilirim ?
Anneeadayi3 Zeynepkaran71 hiçbirsey yapamazsın canım bende ayni şekilde catladim hala da çatliyorum ama ben önlem de aldım düşün kremlerimi yağlarını hep kullandım olana çare yok kaşınan yerlerini kasimamaya çalış kasindikca nemlendirici sür
Temmuzmucizesi26 Zeynepkaran71 kaşıntıyı önlemek için hindistan cevizi yağı badem yağı bebek yağı kullanıyorum orayı nemli tutunca kaşıntıda azalıyor bence sizde yapın en azından biraz olsun ucundan önlersiniz bende 35. Haftadayım ne çok düzenli sürdüm ne de sürmemezlik yaptım ama yinede çatladım bu arada bacaklarımda çatlamıştı geçti karnımında geçmesini umut ediyoruö
Zeynepkaran71 Anneeadayi3 ben geçmez diye düşündüğüm için başta önlem almadım. Oğlumdan bana hatıra diye kendimi teselli ediyorum artık 😂😂
Zeynepkaran71 Temmuzmucizesi26 benim bacaklarım göğüslerim ve karnım çok çatlak durumda görünce psikolojikmen kendimi biraz tuhaf hissediyorum ama oğlumdan bana bi hatıra diye teselli etmeye çalışıyorum 😂🥰
Temmuzmucizesi26 Zeynepkaran71 ben hissetmeyi bıraktım tuhaf. Oturup ağlıyorum artık 🥹 bir daha sanki hiç bi şey eskisi gibi olmayacak gibime geliyor ara ara hormonlardan ağlıyorum gerçekten
Zeynepkaran71 Temmuzmucizesi26 ahh aynı durumu bende yaşıyorum ağlayacak sürekli bi sebep bulup ağlıyorum 😂😂
Zeynepkaran71 Esrackc bio oil 25 ml varmış elimde ve bunu çok sonra öğrendim bio oil sürüldüğünü ama ne fayda geç kaldık işte
Peyda Zeynepkaran71 doktorum şöyle demişti: eğer annen çatladıysa kesinlikle sende de olacak 🥲 neler neler kullanmıştım ama yine de çatladım. Sadece etkisi kaşıntıyı gidermek olmuştu.
Zeynepkaran71 Peyda annemde de var eveet:( anneme çektiysem sıkıntı 5 çocuk ama hepsi normal doğum yapmış 😂😂
Zeynepkaran71 Melike_4949 peki güzellik merkezlerinde ki çatlak tedavisine gitsem fayda eder mi doğumdan sonra
Esrackc Zeynepkaran71 eğer çatlayacaksanız hamileliğin ilk gününden itibaren sürseniz de çatlıyorsunuz kaşıntılarınızı geçirir yağ iyi gelir siz sürün onu
Melike_4949 Zeynepkaran71 daha taze zamanla beyazlicak çizgi gibi durucak kantaron yağı sürün şimdiden
busekup Zeynepkaran71 cildiyeye çık canım benimde böyleydi madescar verdi kırmızı görünüm baya azaldı