39+1 haftalık olduk ama 1 haftadır her gün gece sabaha karşı 4de sancım tutuyor 7 ye kadar devam ediyor sonra uyku bastırıyor nedeni ne olabilir acaba yalancı sancı olsa dinlenince pozisyon değişince geçer diyorlar kalkıyorum yürüyorum geçmiyor yerimi değiştiriyorum geçmiyor kan ter içinde kalıyorum anlamadım 😣😣