Ben de serklajlıyım henüz bir hafta oldu. Hala aksef kullanıyorum antibiyotik. Hastanede bir tane daha antibiyotik vermişlerdi. Bir de 2 gün fitil kullandım sabahları sarı akıntı oldu gün içinde yok şimdilik bakalım. En son pazartesi günü enfeksiyonum 9 çıktı.