Sevgili anne adaylarım hepimiz bu günleri iple çektik yeri geldi ağladık yeri geldi güldük bazen en kötü günlerimiz oldu ağrısı, sızısı, sancısı derken ama yolun sonuna yaklaştık sayılır artık. Bugün doğumu gerçekleşen annelerimizin sağlıkla evlatlarına kavuşmalarını ve nisan ayının bize bahar gibi gelmesini diliyorum heyecanlımıyız anne adaylarııı🌸🌸