39+2 deyim şimdi kontrolden çıktım moralim çok bozuldu. İlk doğumum normaldi ve güzel geçmişti . Bunda da şükür her şey yolunda ama doktor ısrarla sezaryen düşünür müsün bayramdan önce kavuş bebeğine diyor. Ben acele etmek istemiyorum. Bu saatten sonra doktor da değiştirmek ne kadar doğru bilemiyorum