Merhaba en son adetim şubatın 24 ünde başlamıştı ve 6 gün sürmüştü. 29 şubatta bitmişti. Biz daha sonraki günleri değerlenirdik eşimle çocuk için. 24 martta falan kan testi yaptırdım hcg 0,100 çıkmıştı. Dedim herhalde olmadı tutmadı. Ama en son 29 martta çom mide bulantım olunca yine kan tahlili yaptırdım. Beta hcg 15,9 çıktı. Doktor bu sonuca göre bi kıpırdama var ama haftaya yine bakalım dedi. Sizce bu değer normal mi? Geç döllenme mi oldu acaba? Benim gibi olan var mı? Adet tarihine göre 5 haftalık gebe görünüyorum ama , 5 haftaya görede değerim çok düşük. 5 haftada çoğu kişi kese görüyor. Ama ben bu değerle doktora gitsem kese görmez