Sibsibella Cuma günü sezeryan im var nasipse, ilk dogumum genel anestezi ile olmuştu şimdi spinal düşünüyorum fakat herkes baş ağrısı çektiğinden bahsetmiş bu durum beni korkutuyor, birde uyusmama gibi bir durum olurmu acaba
TwoPearls Sibsibella Benim migrenim var ama çok şükür başım ağrımamıştı uyuştum çok rahat geçti sanırım kendimi öyle şartladım o yüzden şimdi 2. sezaryen 2 ay sonra inşallah ne yalan söyleyeyim korkuyorum 2.cide uyuşmadım diyenler oluyor, ilk sezaryen kolay oluyor genelde tabi kişiden kişiye göre değişiyor ama korkuyor insan ister istemez 2 yaşında kızım var biran önce kalkmak istiyorum biliyorum aklım 2′ye bölünecek Allah yardımcımız olsun..
blogmomies Sibsibella 17 gün oldu doğum yapalı. Belden uyuşmalı oldum. Doğumdan önce bana da öyle diyorlardı. Sezaryen çok baş ağrısı yapıyor yanına muhakkak kahve al dediler ama orda kantinden alırım diye doğuma götürmedim. Zaten acil doğuma alındım. En ufak bi baş ağrım olmadı. Ama kişiden kişiye göre değişiyor olabilir. Benim ağrımadı ama yanlış yönlendirmek istemem.
Alan_Yeliz Sibsibella 20gun önce oldum hiç öyle bı sorun yaşamadım uyusuyo gayette kontrol ediyolar zaten sadece uyuşturma yapılırken kendini rahat bırakman önemli okadar baş agrisi bel ağrısı hiç olmadı bende
Sibsibella İçimi rahatlattnz, sürekli bir endişe ve panik içindeyim devlet hastanesinde yapacağım ondan ayrı korkuyorum, kızım evde kalacak ve şuan hasta aklım ayrı onda kalacak 🥹