Kızlar merhaba 33 haftalık hamileyim karnımı okşayarak bebeğimle konuşuyorum ama hiç tepki vermiyor tekmelemiyor bu normal mi? Daha önce burda bir post okumuştum bir anne bebeğinin doğduğunda duyma sıkıntısı olduğunu aslında bunun hamileyken belli olduğunu yazmıştı. Biraz etkilendim sanırım. Acaba duymada sıkıntı mı var acaba diye endişeleniyorum. Böyle bir şey olabilir mi gereksiz evham mı yapıyorum acaba sizde durumlar nasıl ya da nasıldı hamileliğinizde?