Iremkaskci7 Ph düşük ama lökosit değerim 76 çıktı sizce çok mu idrar yolu enfeksiyonu için? İlaç kullanmam şart mı? Yeni hamile olduğumu öğrendim,kullanmak istemiyorum 🤦🏻♀️
Yasminnnnn Iremkaskci7 Enfeksyon çok riskli bir durum mutlaka antibiyotik veya fitil kullanılması gerekiyor bende şuan mesela 18+2 haftalık hamileyim ve fitil kullanıyorum gebeliğin basindada iki defa antibiyotik kullanmak durumunda kaldım
Enfal_06 Iremkaskci7 sürekli enfeksiyon geçiren biri olarak söylüyorum antibiyotik kullanmadan fitil serum iğne kullanmadan geçmiyorrr yine tekrarlıyor doktorunuza danışın gebelikte kullanılan antibiyotikler var ben 11 haftada kullanmıştım 14+4 fitil yazmıştı 3 gün arayla kullandım 15+2 yiz doktorum ilaçlar bittikten sonra 5 gün boyunca kefir iç dedi enfeksiyonu tamamen atsın vücudun
Hfzegnes Iremkaskci7 5 aylık gebeyim enfeksiyondan geçen hastanelik oldum hiç bitmiyor enfeksiyonum sürekli alttan fitil yazıyorlar ileride bebeğe riski varmış bence doktorunla bir konuş canım
Hfzegnes Iremkaskci7 yani en azından fitili kullan bebeğe bir zararı yokmuş 4 doktor gezdim her farklı şehirde fitille bebeğin ilgisi yok dedi hepsi ama enfeksiyon. Düşük riski yapıyormuş
Yasminnnnn Iremkaskci7 Benim idrar enfeksiyonum 3 pozitif çıkmisti baya yüksekti yani hatta doktorum en son dedi idrar kültürü yapalım onu yaptı kültür temiz çıktı Enfeksyon bitti bir kaç gün önce yine başladı bu defa işte fitil verdi fitil de bugun bitti artık yarın gidip tekrar tahlil yaptiricam
Alynshn Benim geçen hafta 16 çıktı ben bile korktum ama normal değer korkma dedi sistemde kırmızı gösteriyordu sınır 0-4 arasiymis lökosit te
Enfal_06 Iremkaskci7 idrar da üreme Lökösit değerim yüksekti değeri doktor arayıp söylemişti ve bana kızdı 50 nin üstünde dedi hemen ilaç kullanman gerekiyor antibiyotik başlattı