Kdrozdmr3455 Merhabalar arkdslar iki gündür bnde byle sarımsı renkte akıntı olmaya başladı bu enfeksiyon belirtisi mi yoksa Nisan belirtsimi die kafama takıldı yaşayan var mı araniz da 30 +3 gunlugum
Duygu-ust Kdrozdmr3455 merhaba enfeksiyon belirtisi olabilir benim de o şekildeydi. Doktor antibiyotik yazdı riskli haftalardasınız siz de kontrole gitseniz iyi olur. İdrar tahlili ve kültürü bakarlar.
Kdrozdmr3455 mavikalpvemavikalp Sezeryan doğumum ben 37 38 hftalrda ameliyat demişti ama daha erken de olabilr demişti
Kdrozdmr3455 Duygu-ust Geçen hafta kontr vardı on beş gün önce bakıldığı için tekrardan bakılmadi bayramdan snra gelin demisti