Merhaba benim iki arkadaşım orada doğum yaptı biri hiç ama hiç memnun kalmadı sancidan bağırıyordum temizlikcisinden saglikcisina herkes bana kötü davrandı dedi birdaha yapmam dedi. Biri memnun kaldı ama onuda çok yiprattilar mesela 40 hafta dediler sonra 41 dediler suni sancı verdiler beklediler bir hafta olmadı en son sezeryan oldu . Bende bilkentte riskli gebelikte yatınca doktorun hemen gelip alttan elini sokup canımı acıttı bende ona kızdım ne yapıyorsunuz diye beni azarladı gitti tabi bu iki yıl önce hala oradami bilmiyorum , ben dogumumu 19 Mayıs Hastanesi’nde tam mahremiyete uygun şekilde yaptım sancı odalarinda Kur’an dinlemek için TV bile vardı ve doğum da sancı çekerken nst ye bağlanınca hiç oturmadan plates topu ile sürekli hareket ettim bundanda kolay oldu devlette nst ye bağlayıp yatiriyorlar , sadece tecrübesizligimden suni sancı verdiklerini anlamadım , ikinci dogumuda orada yapacağım doktorum ortamam çok iyiydi , suni sanciyi reddecegim . Buna dikkat edin bence