Snemkar Kızlar merhaba doğum iznine ne zaman çıkacaksınız ben masa başı çalışıyorum o sebeple 32 den sonra çalışabilir raporu almayı planlıyorum ama şuan 29 haftam olmasına rağmen işe git gel erken kalk yola koyul çok yoruluyorum benim durumumda olan var mı
Elsa57- Snemkar ben evden çalışıyorum 18.haftamdayim 37 de çıkmayı düşünüyorum bir sorun olmazsa inşallah sen zorlanabilirsin ama yol durumundan dolayı bedenini dinle bence ona göre karar verirsin