ipeklinaismom Kızlar iki gündür canım bişey istemiyor kahvaltıda bunları yiyorum zararı varmidid acaba doktora soran oldumu yada yararı varmıdır. Akşamda yemekten sonra kustum kusucam gibi oluyorum midem agzimda 36+5
MorKelebek54 ipeklinaismom cok sekerli oluyo gecrekler ama lif kaynakliysa cok sorun olcagini sanmiukrum nende yedim hamilegimin baslarinda felan
yenidenanne34 ipeklinaismom mısır gevregini bilmiyorum ama digerleri faydali zaten yulaf süt yogurt hem sizin hem bebek icin guzel besinler zarari olmaz
Belginylmz ipeklinaismom bişi olmaz ben gebelikte sabah kahvaltı yaomazdim istihim olmazdı akşam yerdim yemek ona rağmen 3750 grm doğdu bebek
ipeklinaismom MorKelebek54 benim şimdi canım çekiyor Bir de bir şey yemeyince daha kolay geliyor normalde süt tüketen bir değilim çiğ süt istemem bu vesile öyle biraz almış olurum ama etkisi var mı bilmiyorum
MorKelebek54 ipeklinaismom bi akradasim lif kaynakli gevrekler yiyo bebege baya kilo aldiriyomjs ben bi kac oaket alip yemistim de sonra yemegi biraktim dikkat etmedim kilo aldirdi mi aldirmadi mi diye tabi
ipeklinaismom MorKelebek54 paketlerin üstünde hep lif kaynaklı yazıyor ama tabii hangisi daha doğru bilemiyoruz sanırım yulafla yoğurt biraz daha sağlıklı diğerine göre
MorKelebek54 ipeklinaismom ebet canim yulaf daha iyi normal gecreklere gore ki en azindan yulaf cok sekerli degil gevrekler fazla sekerli diye biliuorum sen uiceksen de oyle hergun hergun yememeye dikkat et gevrekleri arada bir yemende sorun olcagini sanmiuorum
ipeklinaismom MorKelebek54 zaten yolun sonuna geldik bişey de yiyemiyorum artik bu saatten sonra bişey olmaz heralde 🤣
ipeklinaismom MorKelebek54 her an doğurabilirim ya nolcak 🤣 iki gündür akşam yemeği sonrası midem agzimda tatlı tatlı sancı vuruyo arada yarın gidicem hadi doğuma alıyorum demez umarım🤣
MorKelebek54 ipeklinaismom kiz desin iste beklemek daha zor 😂 ben 35 olicam yarin o kadar ozr ki beklemek oyle boyle degil bide simdi ne zanan gelcek tam belli de degil haliyle cok zor oluyo son 1 ay
MorKelebek54 ipeklinaismom neyi bekliyo doktor 😂😂😂 bebek ben hazirim demesini mi bekliyo anlamadim nkrmalde vermesi gerekiyo diue biliyorum ama bence bidaki gittiginde verir kesin olarak
ipeklinaismom MorKelebek54 Vallahi ben de bilmiyorum 4 Nisan istedim erken dedi 10 Nisan tam 38 hafta ama bayram haftası istemiyorum 14 Nisan istedim o da pazar günü olmaz dedi her an gelecekmişçesine yaşıyoruz 🤣