seymateker Merhaba anneler 23+2 haftalık gebeyim doktorum bebeğin iri olduğunu ve suyunun sınırın bi tık üzerinde olduğunu söyledi şeker yüklemesi yaptırmamı önerdi çevremden hep zararlı duyduğum için yaptırmak istemiyorum böyle bişey başına gelen var mı ?
Serdem39 seymateker aslında yaptırmamanız zararlı günlük aldığınız şeker şeker yüklemesinden bile fazla olabiliyor en azından şekerinizin olup olmadığını öğrenip ona göre ilerlersiniz benimde şekerim çıktı endokrin doktorum şekerime bakmasına rağmen çıkmazken şeker yüklemesi sonrasında şekerimin olduğu fark edildi şuan diyetteyim yaptırmasam hiç bilmeyecektim bebeğim 3 hafta önde ve suyu fazlaydı
Zhra_arsln Bence doktoruna güven yaptır. Ben yaptırdım çok zor bir şey değil zaten 2 dilim baklavadan daha şekerli bir şey de değil asıl gebelik şekeri varsa bilmiyorsanız bence daha kötü
seymateker Serdem39 Evet doktorum bana da bebeğin kilosu önde dedi gebeliğim boyunca hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür bugün doktor bunları söyledikten sonra çok moralim bozuldu
Sevde11 seymateker devlette yaptırdım ben, kadin dogum yönlendiriyor haftanız gelmis giderseniz yaparlar ac ve erken gidin ama
seymateker Sevde11 Teşekkür ederim sağolun peki aynı gün mü yapıyorlar yoksa başka güne randevu mu veriyorlar