Selam güzel anneler, detaylı ultrasonda 3.9 mm böbrek genişlememiz çıktı. Kalpte ise belli belirsiz bir delik ben ilk başta kafaya pek takmadım hepsi düzelir diye kendi doktoruma sonucu göstermek için randevu aldım o arada başka bir kadın doğum uzmanına atmışlar benim raporu doktorda down sendromu ihtimali olabilir demiş. Tabi benim down sendromu aklıma bile gelmedi çünkü Şubat’ta ikili test yaptırdık ve temiz çıktı. Velhasıl bugün kendi doktoruma gittim anlattım durumu baktı değerlendirdi belli belirsiz bir kalpte delik var ama belirsiz dedi. Böbrekte ki genişlemeyi takip edeceğiz dedi ikisi bir araya gelince çok ufak bir ihtimal down sendorumu ihtimalini söyledi fakat ikili testin temiz zaten dedi içinin rahatlaması adına fetal DNA yaptırabilirsin sana bırakıyorum ama ben şu an sorun görmüyorum dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı daha önce? Stresten uyuyamıyorum bile inanılmaz ağrım sancım var. Bu arada bebeğim kız.