sseda0 o sancıyla deli gibi epidural istemiştim , ebe bana zararlarından sonrasında bırakacağı etkilerden bahsetti yapmayalım dedi tabii o halimle bağırdım çağırdım ama iyi ki de yapmamışlar yannetkisi çokmuş.Tabiii bi zararını görmeyenler de vardır muhakkak.Bence sancı anında karar verilmeli hele ki açılma yavaş ilerliyorsa.