Nazd1 Minkkelebekk şükür bişeyi yok bu aralar uykucu herhalde çok güçsüz haraket ediyor yarın doktorum var bakalım danışıcam normal mi diye
Minkkelebekk Nazd1 gün gün biz değiştiğimiz gibi onlarda değişiyor sanırım benimde öyleydi 4-5 gün hafif kıpırtılar vardı 2 gündür baya gümbür gümbür endişe etmeyin ama doktora da sorun mutlaka en azından içiniz rahatlar
Nazd1 Minkkelebekk işte benimde hep gümbür gümbürdü sakinleyince insan neden böyle oldu diyor. Aman sağlıklı olsunlarda varsın bizi endişelendirsinler 🥰