Son adet tarihim 2 mart. 3 gün önce yaptığım gebelik testi pozitif çıktı, kan verdim beta hcg 26 çıktı dün kontrol kanı verdim ama henüz sonucu çıkmadı. Küçük bi kasabada yaşıyorum doktor randevusu bulamadım. İlk kontrole 24 nisanda gitsem çok mu geç olur?