Seydanuurr4 Kızlar son adetime göre 3 haftalık hamileyim dün beta verdim 39 çıktı sağlıkla ilerlerse beta kese ve kalp atışı ne zaman görülür duyulur
irem4556 Seydanuurr4 bende 33.5 ta öğrenmiştim tam 5+5 keseyi gördüm 7 haftalıkken de kalp atışı sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️
bubuiledudu Seydanuurr4 kese için beta en az 3bin olmalı ama 1500lerde de alttan görülebiliyor. Kalp atışı için de 6 haftalık olması lazım en az ben bugun 5+5 oldum kalp atışını bugün gördük ama haftaya dinletirim dedi doktorum